woensdag 17 oktober 2007

Zindeljkheid 2

Maryse en Frederique zijn niet zindelijk. Maar door al het gedoe rond Emilie en Diederiks zindelijkheidtraining kan ik het echt niet meer opbrengen om ook maar een beetje met de training van Frederique en Maryse bezig te zijn. Sterker nog: het maakt me helemaal niets uit of ze een luier of onderbroek dragen. Al moet ik zeggen dat na vandaag ik toch weer pro-luier ben.
In een meubelwinkel heeft Maryse vanmiddag in haar onderbroek geplast. En als het daar nou bij gebleven was, ala. Maar blijkbaar had ze het -heel knap- lang opgehouden en kwam dus de hele dagopbrengst in 1x naar buiten. Onderbroek, rokje en schoenen dreven (niet overdreven) in de plas. En de tas met boodschappen -lekker verse broodjes in papiere zak- ook. Ik voel me erg slecht maar ik heb niets gezegd -oef, wat asociaal- maar dat was vooral omdat het tapijt toch al vies was, voorzover je dat natuurlijk nog kon zien door de plas die erop lag. Dit valt absoluut onder de momenten in mijn leven waar ik niet trots op ben. En Maryse? She couldnot care less..... Frederique -ook in onderbroek- durfde nog trots te zeggen: "Mama, ik heb hier niet geplast. Ik heb in de auto geplast." Heel fijn Frederique, het is een huurauto. Als we in KL niet bekend worden vanwege de 2 tweelingen dan is het wel omdat we een pieslucht verspreiden en overal een plasje achterlaten. Ben blij dat we in het buitenland wonen.

Geen opmerkingen: