dinsdag 24 juni 2008

Art class

Elke maandagmiddag hebben Frederique en Maryse art class als naschoolse activiteit (op school). Aangezien al mijn kinderen al bij 3 maanden beter konden tekenen, knutselen en plakken dan ik, laat ik de creatieve opvoeding dus over aan mensen die het wel kunnen. (Zoals een wijze tante ooit tegen me zei: "Je moet doen waar je goed in bent, in ons geval is dat shoppen".)
En wat blijkt, in Frederique en Maryse schuilt ware Van Gogh's. Gisteren kwamen ze met deze beschilderde Yakult-flesjes (ja die hele kleine, erg priegelwerk dus!) thuis. Gelukkig kunnen we vast stellen dat er geen kinderarbeid aan te pas is gekomen!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

heel erg leuk!

Unknown zei

Maak je mij niet wijs. Die heb je gekocht in een designwinkels in één van de vele malls daar. Kan ik er een paar bij je bestellen?

carla zei

hi dre
Dit zijn leuke kadootjes voor liefhebbende grootouders. Ik wil er graag een setje van!!

Andrea zei

hm, zie ik hier een gat in de markt?