donderdag 1 november 2007

Mc Delivery

De Maleisiers weten hoe je een expat-vrouw met 4 kinderen en computerverslaving blij kunt maken: Mc Delivery. Je kunt hier bellen of per internet bestellen en binnen no-time staat de brommer te ronken voor je beveiligingshek! En het opmerkelijke is dat ze er zelfs in slagen het eten HEET af te leveren, iets dat de Mc Donalds in Nederland nog niet eens aan de balie in het restaurant zelf lukt.
Klein nadeel is wel dat je nooit helemaal krijgt wat je besteld hebt. Maar dat heeft zeker ook zo zijn pluspunten: ik smikkel nu lekker een beef-foldover op achter mijn computer in plaats van de bestelde Big Mac.
(Ja, het is inderdaad 9.07 am, de wedstrijd van gisteren heeft me al mijn reserves gekost, behalve mijn vet-reserves natuurlijk. We leven niet in een droomwereld. Voor mijn vet-reserves is mijn personal trainer verantwoordelijk).

3 opmerkingen:

Anoniem zei

schrijf ns wat nieuws!

Anoniem zei

in NL studententijd was je heel schappelijk bezig. 2 uur 's nachts, dus na de veridixo (waar je vroeg was weggegaan). Helemaal niet gek om dan te snacken.
Hoe gaat het met je personal trainer, kan hij al op vakantie van het geld dat je hem toeschuift?

Andrea zei

ja, hij is wel opvallend vaak weg.