donderdag 1 november 2007

KL Ladies

We hebben gisteren gehocked tegen HET vrouwen-team van Kuala Lumpur, de KL Ladies. Vorige keer waren we genadeloos ingemaakt, ondanks dat zij toen midden in de ramadan zaten, dus ik vreesde het ergste voor deze wedstrijd. En terecht, bleek al na 3 minuten. De bal en de KL ladies vlogen ons werkelijk aan alle kanten om de oren. Waarschijnlijk was het in de rust al 6-0 maar het zou ook 12-0 kunnen zijn geweest, geen idee.
Behalve zwarte vlekken voor mijn ogen van het -kansloos- rennen in 33 graden hitte, was de riool aan mijn kant van het veld (rechts achter) blijkbaar open, kapot en aan het overstromen. De stank was verschikkelijk -ik moest een rat vriendelijk vragen opzij te gaan zodat ik bij de bal kon pakken- en doordat de KL Ladies zo goed waren, was ik gedoemd om op mijn plek achter in het veld en heel dicht bij de riool te blijven. Maar in de rust was er een lichtpuntje, ik werd gevraagd om mee te doen met het KL-team. Wat een eer! Dat het mijn team was dat het vroeg omdat ze me wilde ruilen voor een goede van hen, is natuurlijk een bijzaak en maakt het niet minder stoer om met hen mee te hebben gedaan! En als 1 van de enige kan ik zeggen dat ik gisteren met 8-0 met hockey heb gewonnen!

Geen opmerkingen: