maandag 7 april 2008

Hayden(t) deel 4 (en tevens laatste deel)

Hayden(t), het konijn van Diederik is weg. We hebben geen idee waarheen maar ik vermoed dat hij bezoek heeft gehad van een slang en dat niet meer kan navertellen. Bij het idee dat mijn kleine mannetje Hayden(t) verdwijnt in een slangebek word ik niet lekker. Ik probeer het dan ook niet te visualiseren.
Diederik lijkt nog niet echt door te hebben dat Haydent al sinds zaterdag niet meer in de tuin is. Harm, Joanna en ik hebben al 4x de hele tuin doorzocht en zonet heb ik ook een grondig buurtonderzoek gedaan. Niets gevonden. Ik hoop echt dat hij nog terug komt, ik mis hem eigenlijk nu al.

Sinds februari hobste hij gezellig samen met zijn vriendinnetje Angel door de tuin. Ik vond het een gezellig gezicht en 's avonds voor het slapen ging ik altijd even dag zeggen. Harm vond het niets dat Hayden(t) vrij door de tuin mocht lopen, en nu voel ik me (terecht) een beetje schuldig dat hij weg is. Al ben ik er wel van overtuigd dat hij een heel leuk (kort) leven heeft gehad door vrij te mogen rondlopen.

Een nieuw konijn? Ik denk het wel, en dan misschien wel meteen 2, een voor Diederik en een voor mij.

Hayden(t) in betere tijden

Geen opmerkingen: